Medlemsskab

Ejere og lejere i Vedbæk

Alle borgere der er ejer eller lejer af bolig i Vedbæk er meget velkomne til at melde sig ind i foreningen. Medlemsskabet omfatter husstanden.

Indmeldelse

Send oplysning om
navn, adresse og mail til vedbaek2950@gmail.
com

Herefter vil du blive kontaktet af en repræsentant fra Bestyrelsen.

Ved indmeldelse accepterer du, at bestyrelsen har adgang til dine afgivne informationer (navn, adresse og mail).

Kontingent

Bestyrelsen udsender mail til medlemmerne om indbetaling af kontingent, der fastsættes på den ordinære generalforsamling i marts.

Det årlige kontingent (pr. husstand) er på 125 kr., det indbetales via:

• Reg.nr. 1551, konto nr. 3190749 eller
  • MobilePay nr. 52900 (husk navn og adresse)

Ret oplysninger

Opstår der ændringer i de oplysninger, vi fik ved din indmeldelse, vil det være en stor hjælp for os, at du sender dem til vedbaek2950@gmail.com

Indmeldelse

Send oplysning om
navn, adresse og mail til vedbaek2950@gmail.
com

Herefter vil du blive kontaktet af en repræsentant fra Bestyrelsen.

Kontingent

Kontingentet er på 125 kr., det indbetales via:

• Reg.nr. 1551, konto nr. 3190749 eller
  • MobilePay nr. 52900 (husk navn og adresse)

Ret oplysninger